Thursday, January 28, 2010

My Gallery

"Jika Kita Berusaha Kerana Duit, Duit Itu Susah Nak Dapat. Namun, Jika Kita Berusaha Kerana Rasa Minat dan Ikhlas, Duit Itu Akan Datang Kepada Kita Dengan Sendirinya..."


Dalam diri kita terlalu banyak pembohongan bila kita kata kita tak suka kan kesenangan, dalam diri kita terlalu banyak penipuan bila kita kata kita x nak jadi KAYA...dah berpuluh tahun hidup dalam penipuan dan pembohongan, tapi mungkin hari ni kita perlu jujur dengan diri kita....sebab kalau u tipu I, sekali je, tapi cuba fikir dah berapa ribu kali u tipu diri u, so..sape lagi sakit hati? i ke u??? Ubah la jalan anda….


klau nak berubah kena berani hadapinya..mcm kita kerja..kita sanggup buat apa saja untuk memberi yg terbaik pada org lain..tapi ada kah kita terfikir untuk memberi yg terbaik untuk diri sendiri...??apa yg anda mahu??...jgan cakap saja dari mulut tapi hati menidakkannya...klau kita takut untuk dptkan apa yg kita mahu...jangan mimpilah nak merasai sebuah keindahan dan kejayaan




perpatah org yg berjaya begini " Aku tak pernah jumpa org yg ada alasan boleh berjaya dalam hidupnya..aku tak pernah jumpa orang yg takut mencuba boleh keluar dari masalahnya..aku tak pernah jumpa orang yg menangguh masanya boleh selesaikan segala2nya dalam hidup mereka..sebab mereka tidak nampak apa sebenarnya mereka kehendaki "..so kena ada tindakan baru nampak hasilnya..kalau senyap dan tak yakin..sampai bila2 pun jgan harap dpat merasai kejayaan dan ketenangan...nak berjaya ikut cara dan belajar dengan orang yang dah Berjaya…




Jika anda MAHU membuat sesuatu, anda akan cari JALAN. Jika anda TIDAK mahu membuat sesuatu, anda akan cari ALASAN. Masa depan itu ditentukan oleh TINDAKAN anda pada masa sekarang. Jadi apa tindakan POSITIF anda pada saat ini untuk JAMINAN HARI ESOK anda? Kalau alasan itu boleh sebabkan kiehidupan anda jadi lebih baik, teruskanlan.




Apakah yang anda mahu untuk diri sendiri? Apakah jaminan anda untuk masa depan keluarga tersayang? Berapa kukuhkah kewangan anda untuk di nikmati oleh keturunan anda? Adilkah jika mereka ini harus menanggung segala hutang yang anda dah buat? Kami tunjukkan bagaimana dengan modal minima sekali saja setiap kali anda hidup, anda boleh menjadi CEO kepada empayar perniagaan anda sendiri dan menikmati UNLIMITED INCOME & FINANCIAL FREEDOM selama-lamanya?




You have NOTHING to lose but EVERYTHING to gain, just give yourself a chance for me to guide you to your FINANCIAL FREEDOM and to hear the opportunity that we are sharing with everybody who want to change thier lives.




Anda suka x tempuh jem, terpaksa bergegas ke office, kena marah dgn boss, hujung bulan dpt gaji ciput je? Walaupun anda kata x suka, tapi hari2 itu juga yang anda buat juga sbb x de pilihan. Kalau kami boleh beri pilihan pada anda utk ubah kehidupan camne? Anda tentukan samada dah selesa dgn hidup skrg atau nak join kami buat $$$$ hari2? We show u how, u decide!!



Call Me Now 013-3889894 (anyaz)
Now...Now..Dun Wait
You Do The Same U Get The Same
(Just Leave Your NAME & LOCATION)

Ini ikhtiar anda, hak kita berusaha, hak ALLAH memberi rezeki, tapi kalau langsung tutup pintu kpd peluang, ALLAH pun akan tutup juga pintu rezeki sbb bila peluang datang kita buat-buat tak nampak! Sentiasa bersangka baik kpd ALLAH, bertawakkal, berusaha, dan InsyaAllah pintu rezeki kita akan terbuka seluas-luasnya.

No comments:

Post a Comment